מאמרים:

הפקות אירוע בסגנון מרוקאי

העדה המרוקאית היא עדה הכי עסיסית שאנחנו מכירים. המאכלים המרוקאיים, האירועים המרוקאיים והשירים המרוקאיים הם ללא ספק מיוחדים ומעוררי השראה באופן מיוחד. לא לחינם אנחנו מוצאים את המושג - אירועי חברה בסגנון מרוקאי המככבים גם בקרב קהילות שונות שכלל לא קשורות לעדה המרוקאית ואפילו אצל יוצאי אשכנז!

אירועים בסגנון מרוקאי הם אירועים מלאי צבע. אירועים עסיסיים ומיוחדים הרבה יותר מכל סגנון אירועים אחר.

את האירועים בסגנון המרוקאי מומלץ מאוד להזמין אצל חברה המציעה את השירות של הפקת אירוע בסגנון מרוקאי. כי חברה המכירה היטב את כל הניואנסים והיא מצוידת בכל האלמנטים הקשורים לאירועים הללו, היא החברה שתצליח להרים אירוע בטעם ובאווירה הרצויים.

מפיקת אירועים כדי להכין חינות מרוקאיות מבלי לפספס דבר
כאשר אנחנו רוצים לערוך חינה או כל הפקת אירוע בסגנון מרוקאי, עלינו לדעת כי יש להיצמד למרכיבים השונים האופייניים לחגיגות מן הסוג הזה. לא נוכל להכין אירוע חינה או אירוע בטעם מרוקאי כאשר אנחנו לא ממש יודעים איך אמור האירוע להיראות ואילו מאכלים מתאימים לאירוע שכזה. 

אם הזכרנו את הנושא של חינות מרוקאיות הרי שבאירועים מן הסוג הזה יש הרבה מאוד מקום לתפאורה המיוחדת. התפאורה היא מאוד משמעותית לאירוע וכאשר אין את התפאורה המיוחדת הרי שהאירוע ייראה כמו עוד חתונה או לכל היותר מסיבה נחמדה. התפאורה המיוחדת, השטיחים, הבדים הכבדים, כל אלו ועוד, עושים את האירוע ויוצרים את האווירה המיוחדת.

ברור שלא כל אחד מאתנו מצויד בכל אותם אביזרים ואנחנו לא נוכל להשיג את כולם ולהכין איתם את האולם או את הבית שם אנחנו עורכים את החינה.

בדיוק לכן אנחנו ממליצים לכם לפנות אל חברה המציעה את השירות של הפקת אירוע בסגנון מרוקאי. הפקת האירוע יהיה מוטל על הכתפיים המקצועיות ונאנחנו לא נצטרך לדאוג לשום פרט  עבור האירוע. זה אומר שהם אלו שיכינו את האולם. יערכו את השולחנות, יכינו את המנות המיוחדות ואפילו ידאגו לתקליטן שיסלסל את הפיוטים ואת השירים המקובלים. אין ספק כי האירוע יהיה מושלם ללא כל טרחה מצדכם.

הפקת אירוע בסגנון מרוקאי מבלי לטרוח על כל האביזרים
כאשר אנחנו מעוניינים לערוך טקס חינה, אנחנו יודעים כי מוטלים עלינו שלל תפקידים והרבה טרחה. הכנת האולם או המקום אשר בו ייערך האירוע, השגת כל האלמנטים המרכיבים את האירוע כמו האפיריונים, האוהל המיוחד ויש גם כאלה שלא מוותרים על השוק המרוקאי המכיל אף הוא אביזרים מיוחדים, הרי שמדובר בהחלט בעבודה קשה ומורכבת ולא ממש פשוט שנצליח לבצע את הדבר בכוחות עצמנו.

אם נבחר להיעזר בחברת הפקה מקצועית נוכל ליהנות מאירוע מושלם שיכלול את כל האלמנטים ואת כל הפרטים המרכיבים את האירוע.

מיטל בנדה – לשירותכם
מתכוננים לחינה? מחפשים מפיקת אירועים? מיטל בנדה לשירותכם. מיטל בנדה מפיקה ועורכת אירועי חברה בסגנון מרוקאי כאשר אתם ממש לא צריכים להיות  מוטרדים מהתוצאות. כי כל העול יהיה על כתפיה.

אירועים בסגנון מרוקאי, או הפקת אירוע בסגנון מרוקאי בעזרת מיטל בנדה יהיה אירוע מיוחד ומושקע. אף אחד מהמשתתפים לא ישכח לכם את האירוע המושלם ואת הטעמים המיוחדים שלו ואתם תוכלו ליהנות מאירוע שבעצם לא היה עליכם לטרוח כלל לכבודו.

אז אם החלטתם ללכת על הפקה מקצועית עבור האירוע שלכם, ההמלצה שלנו היא רק מיטל בנדה. כי מיטל בנדה מצוידת בכל מה שצריך על מנת שהאירוע יהיה מושלם. מיטל בנדה מציעה את כל התפאורה ואת כל העיצוב לאולם, כמו כן היא מציעה את הביגוד המושלם לאירוע, כך שמכל כיוון שלא תסתכלו, מדובר באירוע שיהיה מיוחד באמת!
 
טלפון
072-33-80-655


דוא"ל

meital.benda85@gmail.com

כתובת
ישראל יבין 1/1 פתח תקווה 
פרטי התקשרות
לפרטים נוספים חייגו
072-33-80-655
או מלאו פרטיכם