מאמרים:

עיצוב אולם לחינה

נהוג בקרב קהילות רבות לחגוג טקס המכונה – 'חינה' בערב שלפני החתונה. מדובר באירוע המסמל את סיומם של חיי הרווקות של בני הזוג והמעבר לחיי הנישואין הזוגיים. כיום לא כולם מקפידים על העיתוי של ערב לפני החתונה בכדי להעניק לאירוע את הייחודיות שלו מבלי שהוא יתנגש בהכנות לחתונה. על כן אנחנו מוצאים רבים הבוחרים באחד הימים שלפני החתונה אז הם עורכים את הטקס.

מה זה חינה? לפני שנפרט על כל הנושא של עיצוב אולם חינה הכולל עיצובים מרוקאיים לחינה כמו כן על האפשרות של הפקת אירוע חינה בבית, נסביר לטובת מי שלא ממש בקי בנושא, מהי בעצם החינה ולמה חוגגים את הטקס הזה.

חינה – כל הסגולות
באירוע החינה נוהגים להשתמש בצמח המכונה חינה. את העלים של הצמח שולחת משפחת החתן לביתה של הכלה מספר ימים לפני האירוע. המשפחה של הכלה טוחנת את העלים ומכינה ממנו את האבקה המיוחדת אשר בה ישתמשו בטקס. גולת הכותרת של האירוע זוהי מריחת החינה על ידיהם של החתן ושל הכלה. 

במרכז האירוע מכניסים את הקערה עם האבקה ומכניסים אליה מטבעות ומפזרים סוכריות רמז לשפע ולמתיקות כברכה וכסגולה לזוג לקראת צאתם לדרכם החדשה.

מורחים על ידיהם של החתן ושל הכלה את החינה בצורת מטבע, רמז לשפע שעתיד לבוא עליהם.
יש התולים את הסגוליות של החינה במילה חינה עצמה. המילה חן החבויה במילה חינה טומנת בחובה כביכול את ההבטחה לנשיאת חן בין בני הזוג בחייהם העתידיים.

יש האומרים כי חינה אלו ראשי תיבות של המצוות המוטלות של האישה.
ח – חלה (הפרשת חלה)
נ – נידה (טהרת המשפחה)
ה – הדלקת הנר (לכבוד שבת)
חינה – אפשר לחגוג גם בבית
טקס חינה מרוקאית בבית מתנהל באופן זהה לטקס חינה הנעשה באולם כאשר עיצוב החינה בבית יכול אף הוא להיעשות על ידי צוות הפקה מקצועית המכינה ומפיקה עיצוב אולם חינה.

עיצוב אולם חינה כמו גם הכנת הבית לאירועי טקס חינה מרוקאית בבית- זהים. המטרה היא לשוות למקום את המראה האופייני והאוטנטי עם כל הניואנסים המרוקאיים המוכרים לנו. זה כולל את האוהל המיוחד בו היה נהוג לערוך את טקס החינה במרוקו כאשר ניתן להציב אותו בתוך האולם או לחילופין, כאשר האירוע נערך בבית, הרי שישנה האפשרות במסגרת הפקת אירוע חינה בבית להציב את האוהל מחוץ לבית כפי שהיה מקובל גם במרוקו.

עיצוב אולם חינה כולל גם את תליית התפאורה המיוחדת, הבדים האופייניים לאירוע, האפיריונים הטלמונים וכל מה שצריך בכדי להפוך את המקום ואת האווירה בהתאם למצופה מאירוע כזה.

מסיבת חינה – מפיקים רק עם מיטל בנדה
כאשר אנחנו עומדים לפני עריכה של מסיבת חינה עלינו לפנות אל חברה המציעה את השירות המלא של הפקת אירוע החינה. להרים אירוע שכזה כולל הרבה מאוד פרטים וללא עזרה מקצועית קשה ואפילו בלתי אפשרי להשתלט על העבודה.

מיטל בנדה היא הכתובת לכל מי שרוצה להכין חינה מרוקאית. מיטל בנדה מציעה את השירות המלא הכולל עיצוב אולם חינה באופן מושלם ומותאם לאירוע, כמו כן כולל האירוע עיצובים מרוקאיים לחינה שזה אומר אפיריונים מיוחדים, אוהל מתאים, מוסיקה מסתלסלת מתאימה, כיבוד בהתאם למסורת המקובלת וכמובן ביגוד מתאים. כל אחד מבאי האירוע יוכל למצוא אצל מיטל בנדה את השמלות ואת הבגדים המתאימים. בין אם אלו החתן והכלה ובין אם מדובר בבני המשפחה הקרובה.

ישנה גם אפשרות לשכור בגדים עבור המוזמנים. האווירה נעשית מיוחדת במינה כאשר כולם לבושים בבגדים האותנטיים והמסורתיים.
 
טלפון
072-33-80-655


דוא"ל

meital.benda85@gmail.com

כתובת
ישראל יבין 1/1 פתח תקווה 
פרטי התקשרות
לפרטים נוספים חייגו
072-33-80-655
או מלאו פרטיכם