מאמרים:

עמדות מופלטה לחינה

העדה המרוקאית היא עדה עשירה בתרבות. מדובר בעדה עם מנהגים משלה ועם אירועים משלה. ניקח לדוגמא את המימונה החג שהוא הכי מזוהה עם העדה המרוקאית. יש גם  אירועי החינה שהם נחגגים אמנם בקרב עדות רבות אך אין ספק כי החינה המרוקאית זוהי החינה הכי מיוחדת והכי מושקעת שרק יכולה להיות.

המופלטה זהו מאכל מיוחד המייחד אף הוא את העדה המרוקאית ובשני האירועים אשר אותם ציינו לעיל אנחנו מוצאים את הכנת המופלטה ואת ההגשה שלה לאורחים.

המופלטה זהו מאכל מתוק בדומה להרבה מאוד מאכלים מרוקניים, וההגשה שלהם באירועי החינה באים לרמז על חיים מתוקים ועל סגולה לחיים של אושר עבור הזוג הצעיר.

עמדות מופלטה לחינה – להשלמת האירוע
כאשר אנחנו באים לתכנן את אירועי החינה מוטלים עלינו תפקידים רבים. אנחנו צריכים לארגן את האולם המיוחד לאירוע ואת התפאורה המתאימה. עלינו לדאוג לאוהל המיוחד כפי שנהוג היה גם במרוקו העתיקה. יש להכין גם את האפיריון היוקרתי וכמובן גם את האוכל, ועדיין לא דברנו על התלבושות המיוחדות. מומלץ מאוד להוסיף גם עמדות מופלטה אשר שם יוגשו מופלטות טריות וטעימות נוטפות דבש.

עמדות מופלטה – גם יפה גם טעים
רבים בוחרים להציב עמדות מופלטה לחינה. מדובר בתוספת בולטת ומשמעותית לאירוע כאשר מכינים את המופלטה עבור האורחים במקום והם נהנים מהמנה הטריה והטעימה. 

המופלטה, למי שאינו יודע – זהו מאכל שהגיע אלינו מאזור צפון אפריקה. מדובר בבצק מיוחד אותו מתבלים חמאה ודבש כאשר יש למתוח את הבצק על משטח שומני ואחר כך מטגנים אותו היטב. החמאה והדבש משלימים את החגיגה.

עמדת מופלטה מעניקה לאירועי החינה את הטעמים המתוקים והמיוחדים שרק מופלטה העשויה כמו שצריך מסוגלת להעניק.

באירועים שם בוחרים להוסיף גם עמדת מופלטה לחינה הופכים לאירועים מיוחדים הרבה יותר המותיר בפיהם של כל המשתתפים את הטעמים המיוחדים ואת הניחוחות הערבים.

מיטל בנדה מציעה - עמדות מופלטה לחינה 
כל מי שמתכונן לאירועי חינה יודע כי מדובר בלוגיסטיקה לגמרי לא פשוטה. הכנת האולם או המקום אשר בו ייערך האירוע כולל ציוד לחינה וכל מה שיעשה את המקום מתאים לאופי של האירוע. זה אומר תליית תפאורה מתאימה, בדים מיוחדים וכדומה. זה כולל גם את האוהל המיוחד ואת האפיריונים היוקרתיים. יש חברות המכינות גם את האוכל שיוגש באירוע שזה כולל את המאכלים המסורתיים אותם נהגו מאז ומתמיד להגיש באירועי החינה.

מיטל בנדה מציעה את האפשרות של עמדות מופלטה. כי עמדת מופלטה לחינה, מתאימה מאוד ומרשימה מאוד את האורחים שנהנים מהמנה הטעימה והמתוקה המתאימה מאוד לאופי הייחודי של האירוע, והוא משמר את הטעמים המרוקאיים המסורתיים.

ציוד לחינה – כל מה שאתם צריכים – אצל מיטל בנדה
בל נשכח את הסעיף החשוב ואולי אף החשוב ביותר לאירועי החינה ואלו הם התלבושות המיוחדות. מיטל בנדה מציעה מלבד כל הציוד גם את התלבושות המיוחדות לאירוע כדי שהחגיגה תהיה באווירה המסורתית האוטנטית.

אצל מיטל בנדה ישנה האפשרות של הזמנת תלבושות מיוחדות עבור החתן ועבור הכלה, ולא רק להם. גם בני המשפחה יכולים למצוא בגדים מיוחדים שיתאימו לאירוע ויש כאלה המהדרים לבחור גם עבור האורחים את הבגדים המסורתיים המיוחדים. מיטל בנדה מכינה את הבגדים היוקרתיים העשויים מאריגים כבדים המשלבים אלמנטים יוקרתיים וכבדים.

האירוע מקבל את הטעמים האוטנטיים שלו.
עמדת מופלטה לאירוע היא ללא ספק עמדה מושלמת המעניקה לאירוע את הטעמים המיוחדים והמושלמים. עמדות מופלטה זה מה שאתם צריכים כדי שהאירוע יהיה מושלם! 
 
טלפון
072-33-80-655


דוא"ל

meital.benda85@gmail.com

כתובת
ישראל יבין 1/1 פתח תקווה 
פרטי התקשרות
לפרטים נוספים חייגו
072-33-80-655
או מלאו פרטיכם